Information vedr. covid 19

I forhold til Frokostjazzens efterårsprogram 2020.

Frokostjazzens efterårssæson

Den 26. september starter vi efterårssæsonen. På grund af coronarestriktioner er det IKKE muligt at fastholde gældende praksis med at man bare møder op og kommer ind.

 

Der vil foreløbigt stadig være et maksimum for antal gæster i salen, og derfor skal både medlemmer og ikke-medlemmer hen over efteråret KØBE BILLET (pris 0 kr.) via Jysk Musikteater, enten ved direkte henvendelse eller tlf. 89203050 i åbningstiden eller via jmts.billetten.dk eller på et af kommunens biblioteker.

 

Billetterne til de enkelte koncerter er til salg én uge før koncerten.Man kan altså ikke reservere billetter til flere jazzlørdage forud!

Medlemmer foreviser billetten ved indgangen sammen med medlemskort.

Ikke-medlemmer foreviser billetten og betaler 100 kr. ved indgangen.

Koncerterne gennemføres under iagttagelse af alle gældende regler og retningslinier. Det betyder

  • At der bliver billettering ved indgangsdøren til Kedelhuset
  • At der vil være håndsprit flere steder i foyer/sal
  • At I bedes gå direkte ind i salen uden ophold i foyeren
  • At der er stolerækker i salen, som I bedes fylde op fra midten af rækkerne og
    efterlade min. ét tomt sæde til naboen, dog således
  • At folk, der i forvejen hører sammen, må sidde sammen uden mellemrum
  • At koncerterne afvikles uden pause, men der kan købes drikkevarer og snacks under koncerterne og før koncertstart
  • At der ikke vil være salg af mad, kun af drikkevarer og snack

 

Generalforsamling

 

Generalforsamlingen, der skulle være afholdt den 21. marts, gennemføres forud for efterårssæsonens første koncert den 26. september kl. 10.45. I modsætning til vores tradition vil der IKKE være morgenmad, bare en kop kaffe.

 

Dagsorden som angivet i program for 2020.