Information vedr. covid 19

I forhold til Frokostjazzens forårsprogram 2021.

Frokostjazzens forårssæson

I følge planen skulle Frokostjazzen 2021 starte 9.januar, men pga. nye restriktioner gældende indtil 7.februar, må vi desværre aflyse alle Frokostjazz lørdage frem til og med 6. februar. Vi beklager men håber at se jer ligeså snart det er muligt.

Og når vi igen starter, er det på grund af corona-restriktionerne  IKKE muligt at fastholde gældende praksis med at man bare møder op og kommer ind.

 

Der vil foreløbigt stadig være et maksimum for antal gæster i salen, og derfor skal både medlemmer og ikke-medlemmer hen over efteråret KØBE BILLET (pris 0 kr.) via Jysk Musikteater, enten ved direkte henvendelse eller tlf. 89203050 i åbningstiden eller via www.kedelhuset.com eller på et af kommunens biblioteker.

 

Billetterne til de enkelte koncerter er til salg én uge før koncerten.Man kan altså ikke reservere billetter til flere jazzlørdage forud!

Medlemmer foreviser billetten ved indgangen sammen med medlemskort.

Ikke-medlemmer foreviser billetten og betaler 100 kr. ved indgangen.

Koncerterne gennemføres under iagttagelse af alle gældende regler og retningslinier. Det betyder

  • At der bliver billettering ved indgangsdøren til Kedelhuset
  • At der vil være håndsprit flere steder i foyer/sal
  • At I bedes gå direkte ind i salen uden ophold i foyeren
  • At der er stolerækker i salen, som I bedes fylde op fra midten af rækkerne og
    efterlade min. ét tomt sæde til naboen, dog således
  • At folk, der i forvejen hører sammen, må sidde sammen uden mellemrum
  • At koncerterne afvikles uden pause, men der kan købes drikkevarer og snacks under koncerterne og før koncertstart
  • At der ikke vil være salg af mad, kun af drikkevarer og snack